forum dla polkowickich fanow gier bitewnch
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum forum dla polkowickich fanow gier bitewnch Strona Główna
->
Scenariusze do GS
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Scenariusze
----------------
Scenariusze do GS
Scenariusze do WH 40k
Scenariusze do WFB
Scenariusze do WAB
Figurkowe Gry Bitewne
----------------
Władca Pierścieni: Gry strategiczne w śródziemiu
Warhammer: 40 000
Warhammer Fantasty Battle
Warhammer Ancient Battle
Nowinki
----------------
Nowinki dotyczące WP
Nowinki dotyczące WK 40k
Nowinki dotyczące WFB
Nowinki dotyczące WAB
Inne
----------------
Linki
Off topic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Smeagol
Wysłany: Nie 11:32, 14 Sty 2007
Temat postu:
ojć.......nie zalogowalem si
ę
....no to ju
ż
to pytam:
Szanowny Ringwraith-dzie,lub
TeRuS'ie
,
lub
P
iotrze-c
z
y my
ś
lis
z ż
e kto
ś
tu zaj
ż
y opr
ó
c
z
nas???
proszę kup sobie słownik ... jeszcze nie wręcze ci ostrzeżenia ale pamiętaj:!:
Smeagol
Wysłany: Nie 10:59, 14 Sty 2007
Temat postu:
Nawet fajne!
F
ylko stra
s
znie du
ż
o tych jednostek......i ci gondorczycy z ostatnigo przymierza co oni tam robi
ą
???ale jest ok
,
ja wymy
ś
l
i
lem taki:
Wróćmy do wydarzeń na Amon Hen-czasu rozbicia drużyny pierścienia.Boromir opętany czarem pierścienia uciekł
w
reszcie drużyny.Niziołki zostały pojmane.Aragorn wespół z Legolasem i Gimlim ruszają po tropach Uruk-Hai,zastanawiając się gdzie zniknął Boromir.W umyśle Aragorna zaczynają kiełkować pewne podejrzenia...tymczasem.......
Tymczasem Boromir gna na południe.Po upływie czterech dni napotyka oddział zwiadowczy wysłany przez Denethora.Ich dowódca -Atlis-jest jednym z najlepszych przyjaciół Boromira i Faramira(wziął dla swego przyjaciela zbroję i sztandar).Boromir zrozumiał o czym mówi sen,który spowodował,iż udał się w tę podróż.Podzielił się tą wiedzą z towarzyszami. Wszystkich znał dobrze-jego druhowie z akademii,młodzi rębajłowie ,żądni walki.Mimo młodego wieku zaprawieni w bojach.(Ach,ta wyprawa za morze Rhun..-wtrącił Atlis).Przynoszą mu wieści ,iż Denethor wie o Aragornie.Nie dopuści jednak strażnika północy na tron. Postanowił przekazać tron Boromirowi i Faramirowi wprowadzająć pierwszą w historii monarchie dualistyczną.Będzie ona dobra dla Gondoru,a dwaj kochający się bracia zrobią wszystko,aby potęga Gondoru powróciła.Oddział Atlisa miał za zadanie doprowadzić Boromira do Minas Tirith.Jednak po drodze napotkali pewne przeciwności...(mój pomysł polega na tym ze elfy(wiem moja wybujala wyobraznia)dowiedzialy sie o zdradzie boromira i chcieli go powstrzymac)
Jednostki
1)Drużyna Atlisa:
-Atlis,kapitan Gondoru-ciężka zbroja,tarcza,łuk
-Boromir -tarcza,sztandar
-8 warriors of Minas Tirith -miecz i tarcza
-8warriors of Minas Tirith-włócznia ,miecz i tarcza
-8 warriors of Minas Tirith- łuk i miecz
-1 sztandarowy warriors of Minas Tirith
-3 Faramir Rangers(nalegali na udział w wyprawie)
2)Drużyna Elronda:
-Elrond władca Rivendell
-Halbarad-sztandar Arweny Gwiazdy Wieczornej, włócznia
-3 Dunedainów- włócznia
-Elladan i Elrohir-płaszcze elfów,łuki
-6 Wysokich elfów - włócznią i tarczą
-1 miecznik Wysokich elfów - mieczem i tarczą
-2 mieczników Wysokich elfów,Płszcze elfow
-7 łuczników Wysokich elfów-łuk,płaszcze elfow
Noce były zimne.Nieraz trząsł się Atlis pod swoją wysłużoną derką.Nie mieli wiele zapasów-zbyt długo szukali Boromira.Jednak rangerzy Faramira wybornie strzelali łukami-dzięki nim często mieli pieczyste,najczęsciej ptaki.Oblepiali je gliną i wsadzali do ogniska.Jakże się wtedy zajadali!
Dziś, jak co rano,zwinęli pospiesznie obóz.Lada dzień miała się rozpocząć wojna z Mordorem.Nie można było tracić cennego czasu.Boromir nie chciał wybuchu wojny domowej.Pospiesznie zasypali dół po ognisku,posprzątali resztki po pospiesznie zjedzonym śniadaniu i ruszyli w drogę.W workach z zapasami pokazało się dno,musieli zacisnąć pasa.
Dzisiaj przemierzali zieloną równine.Słońce jasno świeciło na niebie,drzewa iglaste zieleniły się w jego promieniach.Śniegu nie było,czuć było na twarzach pierwsze ciepłe podmuchy wiatru z południa...Nagle idący w przedniej straży rangerzy padli na kolana i krzyknęli:-wróg z łukami!Uwag...-pechowy zwiadowca chwycił się za przestrzelone gardło.Pod gradem strzał padło dwóch łuczników z Minas Tirith.Formować szyk!
W dwuszeregu prawe skrzydło pięć metrów za mną,frontem do wzgórz i lecących strzał ,formuj ściane tarcz!-krzyknął Boromir-Łucznicy w las odpowiedzieć wrogowi ostrzałem!Ruszamy powoli do przodu!Zdyscyplinowani i karni wojownicy szybciej niż mgnienie oka wykonali rozkaz...Bitwa się zaczęła...
No i teraz wszystko zale
ż
y od grac
z
y.
Cele to:
Elfy musz
ż
za wszelką cenę
muszą
(
muszą... muszą ??)
powstrzymac
Boromira
c
z
yli mus
zą
zabi
ć
wszystkich gondorczyk
ó
w.
Gondorczycy chcą isc dalej ale elfy im nie pozwalaj
ą
wi
ę
c mus
zą
ich zabi
ć
.
Więc gra bedzie prosta..jak wida
ć
............
Na planszy mo
ż
e by
ć
r
óż
na sceneria.Od drzew,mor
ó
w,jaki
chś
kamieni,krzak
ó
w itp.
Dobrze by by
ł
o jes
z
e jakies ruiny dom
ó
w albo ca
ł
e domki.
słownik naprawde nie zaszkodzi...
Ringwraith
Wysłany: Sob 22:57, 13 Sty 2007
Temat postu: Nasze scenariusze do GS
Tu należy zamieszczać scenariusze do WP. Należy zamieścić krótka historię jak doszło do bitwy, jednostki i ewentualnie zasady specjalne. Na początek dam scenariusz "Na pochybel Zjednoczonemu Królestwu!"
Historia jak doszło: Moria słysząc o rosnącej potędze Isengardu postanowila zawrzeć sojusz z białym magiem. Wysłala w tym celu trochę jednostek na obłaskawienie przyszłego sojusznika. W lothlorien zobaczyli gobliny wychodzące z pod ziemi i wyruszyła mała gromadą powiadomić tamtejsze ludy.
Jednostki
Dobro: 12 rohirrimów(4 z łukami, 4 z włóczniami, 3 z mieczami i 1 z siekierką )
8 elfów wysokiego rodu(4 z łukami i 4 z mieczami dwuręcznymi)
4 gondorczyków z mieczami(last alliance)
Boromir, Aragorn, Legolas, Gimli, 4 Hobbici i Gandalf Szary(drużyna pierścienia)
Zło:24 gobliy(8 z łukami, 8 z włóczniami i 8 z mieczami i tarczą)
Kapitan goblinów
Lurtz
Troll jaskiniowy
10 uruk-hai(5 z pikami 5 z mieczami i tarczami)
Zasady specjalne: w 5 turze przychodzi drugi troll jaskiniowy, po 8 turach przychodzi Saruman Biały wraz z 20 skautami uruk-hai.
Konieczna jakaś makieta murów( na murach jednostki zła sa rozmieszczane)
Cele:
Dobro: zmniejszyć ilość armi wroga o 1/3 i przeprowadzić min. 5 jednostek poza krawędź mapy(przeciwna od tej przy ktorej startuja)
Zło: Niedopuścić przez 10 tur do przepuszczenia 5 jednostek przeciwnika lub wyeliminować cała armię
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin